javahermarket

جزوه ریاضی کاربردی استاد قاسمی (دستنویس)
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 18992
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



برای دریافت کد کلیک کنید

شما می توانید با انتخاب شبکه ی دلخواه آن را به صورت آنلاین در پلیر خود تماشا کنید

فقط برای شما دوستان 2


انجمن ریاضی ایران تشکیل شد

 

چند وقت پیش بود که یکی از دوستان جزوه ی ریاضی کاربردی استاد قاسمی رو از من خواسته بود. البته چون من تا الان درسی با استاد قاسمی نگرفتم و جزوه ای از ایشان را هم نداشتم از چند نفر از دوستان خواستم که جزوه ی این درس رو به من بدند تا توی سایت بزارم. من هم  یکی از جزوه هایی رو که بصورت کامل و مرتب بود رو براتون توی این پست گذاشتم. البته این جزوه بصورت دست نویس و متعلق به دانشجوی گرامی خانم ندا بهوندی است.از ایشان تشکر می کنم که جزوه شان را در اختیار من قراردادند.

شما دوستان هم اگر فکر می کنید جزوه ای دارید که ممکنه به درد دوستانتون بخورد ، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید تا جزوه را با نام خودتان در سایت بزارم.

 

 

نوع فایل: PDF

حجم فایل: 1.75M

لینک دانلود:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب